Merhaba guzl anneler bebegım 1 yasında. Dıs problemi var sanırım hıc bırsey yemiyor dogru dizgun yediklerini de oyunla anca veriyorum. Pütürlü gıda yiyemiyor. Ağzında biriktiriyor sonra tukuruyor. Uykusuda aynı sekilde gece cok zor uyuytyoeuk 12, 1 I buluyor. Gunduz tek uykusu var. Bunların hepsını dişe baglamak dogru sizce. Bu arada kılo suda duşuk