momyshark1 Kızlar burçlarla pek aram yoktur ama merak ettim terazi burcu ogluslarinizin huyları neler. Genelde sakinlermi nasillar😅 Biz hicmi hiç sakin değiliz de. Aşırı inat, dediğim dedik. Bi guluyo, bi ağlıyo yukselenimiz ikizlermidir nedir🤣
Dilos01 momyshark1 terazi Burcu bi kızım var yükseleni baktım oğlak birde bende var allahim sinirlendiği zaman inada bi bağlıyor ki zor sakinleştiriyorum normalde çok güleç kızım var ama tere tarafına gelmeyim ortalığı yakıyor ağlamasıyla 😒
_ADA_ momyshark1 oğlum terazi, yeğenim terazi genelde sakinler ama bazen fazla coşuyorlar. Birde oğlum makinalı tüfek gibi saniye susmuyor.
Srhnzlcn momyshark1 hahahah benm oğlumda aynı😅 illaha dediği olacak 4,5 aylık hele bi yapmaa kendini kitleyip ağlıyo bi anda gülerken bi anda ağlar hiç geçişi yoktur😅 bizde eşimle teraziyiz bakalım bi eve 3 terazi fazla nasıl olcak😅
momyshark1 Dilos01 ay sormayın o bağırmalar bizdede var. Biz sevmek isteyince çıldırır, kendi isteyince gelir yüzümüzü kaldırır kendini opturur😅 yukselenimiz de yengecmis
Dilos01 momyshark1 aayy ay bu terazi bebeklerin ne olacağı belirsiz bi gününü gününü tutmuyor ki 😁Her gun degisik bi huy ediniyorlar
Yasemin34 Ben kendim teraziyim çok iyiyim hoşum ama iş inada binerse dünya yansa umrum olmaz sinirlenince sakinleşmem çok zor denge hemen şaşıyor gülerken ağlıyabiliriz yalnız yetenekliyiz ama genel olarak sakin Güler yüzlü
momyshark1 Yasemin34 oğlumda öyle inanirmisiniz çok inat. Birseyi istediyse onu alana kadar bağırır çağırır ağlar asla susmaz
Yasemin34 momyshark1 dedi dediktir imkansız die birsey yoktur kendi imkanlarıyla yapar ve istediği şey ne olursa olsun hemen olsun ister yanlız güzel konuşup anlatırsan dinler bekler sadece konuşmak önemli