Kızlar Günaydınn ben doğum yapalı 7 ay oldu. Doğum yaptıktan 1 bucuk ay sonra adet görmeye başladım. Ancak arada bir 4 gün filan gecikme olurdu. Bu ay 6 gün gecikti hamile kalma olasılığım yok eşim görevde uzun süredir. Böyle olması normal mi. Evli değilken de adet öncesi karnım değil başım ağrırdı iki gündür başım ağrıyor fakat ne gelen var ne giden😂 adet söktürücü olarak ne yapalirim. Gelmeyince resmen kendimi strese girdim