Mayısta 3 yaşına girecek kızlar ben tek başıma bakıyorum oğluma eşim denizci bu sene toplasan 30 gün gördü oğlumuzu her geldiğinde çok şımartıyor oğlum her istediğini ağlayarak yaptırıyor özellikle mutfakta ben yemek hazırlarken tam yemek saati oyun oynama isteği abur cubur veya dikkat çekmek amaçlı bişey göstermeye çalışıyor ve hepsini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor 3 yaş sendromu bu mudur kafayı yiyorum artık lütfen akıl verin bana