Mizan-Annesi1 Bebeğim 4 buçuk aylık ayak başparmağı şişmiş tırnağınının yan tarafında hafif şişlik ve kızarıklık sarımsı da iltihaplanmış gibi görüntü var başına gelen arkadaşlar varmı hastaneye gidecem fakat gidene kadar en azından yapabileceğim bişey varsa …
BuseCan Mizan-Annesi1 oksijenli su varsa üstüne dök canım köpürüyorsa iltihaptır doktor bir krem veriyor 3 günde geçiyor geçmiş olsun 🙏🏻
Srhnzlcn Mizan-Annesi1 canmm bnm oğlumunda oldu şöyle doktoru aradık batikonla temizle bi 5 dk dursun üzerine ince katman teramisin sür dedi ilk 2-3 gün günde 3 kere yaptım sonra günde 2 kere.. bu arada akşamları fln hep çorabını çıkardım… o şekilde ilthabı şişliği gitti eşimde tırnagı uzayınca etten kurtardı tamamen geçti
Unknown Mizan-Annesi1 Geçmiş olsun.Oğlumda da olmuştu hala oluyor. Bactroban diye bir krem var doktorumuz evinizde bulunsun, oldukça sürersiniz demişti.
Peelll Canım bi krem var ben eczaneden almıştım direk doktora girmeden onu sürüyorum kurutuyor hemen sonra tırnağını baya uzatıyorum kesmiyorum ki tekrarlamasın diye
Mizan-Annesi1 Teşekkür ederim deneyecem inşallah geçer nasıl farkedemedim hala inanamıyorum bi kaç gündür de huysuzdu aşılardan falan zannetmiştim
anne15 Mizan-Annesi1 onun için krem vermişti dr bize 3 güne kalmadı gecmişti dolama olmuştu ili elinde parmagıda
AnnesininUmutu Mizan-Annesi1 Benim oğlumun da olurdu. Doktor tavsiyesiyle bacoderm krem 5 gün kadar kullandık geçti. Hala daha hafif bir belirti olunca sürerim ertesi gün geçer.