Sezenaksukarademir Kızlar gebelik çizgisi olanlar ne zaman geçti çizginiz. Ben epeydir farkında değildim ama kasığımdan yukarıya hala hafif bir çizgi var. 21 aylık oğlum. Genelde 1 yılda geçermiş. Bende geçtiğini düşünmüştüm. Ama geçmemiş
Sezenaksukarademir bir_pasa_annesi bende mi sorun acaba 😅 hayır daha önce de farketmedim bu ayın başında gözüke çarptı şaşkınlıkla baktım. Hala duruyor 😂 yerini falan mı sevdi anlamadım ki 😂
Misterious Neredeyse 2 yıl olacak hala çok az var dikkatli bakmayinca belli değil ama sanırım hiç geçmeyecek
Sezenaksukarademir Misterious allah allah. Niye geçmiyorsa 😂 yani bir an hamile miyim diye düşündüm sonra da saçmalama dedim 😂 insanın aklını karıştırıyor