Melinastro Kızlar gece 2:30 da emdi bebeğim iyi bir şekilde ve sabah 8:30 a kadar uyanmadı hiç normalde uyanırdı sonra uyandı 5-10 dk emdi geri uyudu 40 günlük daha normal mi
1kralice Canim aciksa aglardi zaten de ben o zamanlar uyandirmadan kendim alarm kurup emziriyordum buna ruya ogunu diyorlar