oztrkbrcc evet canım oldu çok normal genelde 2.haftada başlayıp 2.ayın sonunda gaz bitiyor ben yemeklerime kimyon koyardım Rezene li kimyon çayı var humana nın onu içiyordum 1 çay kaşığı bebeğe veriyordum karnına masaj bacaklarını karnına doğru hafif bastırıp çekiyordum badem yağı elma yağı ayaklarının altına karnına sürüp ovalıyordum sonra gaz damlası kullanmaya başladık doktor tavsiyesi ile bide gazını sırtına yavaşça vurarak değil doktorumuz biraz daha elimizi çukur yaparak hava çıkaracak şekilde biraz daha sert yapın derdi bir kere kendisi yaptı hemen çıktı gaz