Rabia112 Merhaba mama kaşığı tabak kase önlük vs için aldığınız markaları yazar mısınız ? Neler almam gerek bi de kafam çok karıştı ?
turunculuanne Rabia112 ben wee baby ürünlerine bakıyorum bir de Philips avent. Hemen hemen belirledim neler alacağımı yakında yapacağım alışverişi inşallah. Trendyolda var bakabilirsiniz yorumlara vs
diddew Rabia112 İlk başlarda tabak pek gerekmiyor.Ben sadece Oioi kasesini aldım.Kaşık olarak Nuk / Wee Baby.Alıştırma bardağı olarak Chicco / Nuk Nature Sense.Ve birde mama sandalyesi.
minikbirbal Rabia112 ilk başta wee baby kaşık yeterli oluyor. Ama daha kaliteli olsun derseniz oioi bakabilirsiniz. Tabak olarak oioi ve mycey kullanıyorum cok memnunum. Önlük su geçirmeyen herhangi bir önlük iş görüyor altta kesesi olursa daha kullanışlı olur öyle bir model bakabilirsiniz
CaglaCeylin Markali olmasada olur, benim sayacagim isimler türkiyede Belki yoktur diye yazmiyorum. Kadik tabak alin ben yapikanli tabak aldim kaldirip firlatsmiyor, ve ilk icme bardagi uzunkollu silinebilen naylon önlük hepsi bpasiz olmali.