Arkadaslar merhaba oğlum 21 aylık, onu karşıma alıp konustugumda gozume degilde dudaklarıma bakıyor… bunun sebebi ne olabilir bana normal gelmedi sanki..(oglumun genel olarak herseyi yolunda sadece konusmada geriyiz 1-2 kelime bu kadar, herseye ıhh ihh diyor ve isaret parmagiyla gosteriyor)basina boyle birsey gelen varsa yardimci olabilirmi?