Kızlar sabah kahvaltınızı kaçta yapıyorsunuz, gün içinde mesela kaç kere yemek yiyorsunuz süt olması icin emziren anneler sürekli bisey ye sütün olsun diyorlar ama ben sabah erkenden kahvaltı yapmak istemiyorum saat 11 filan buluyor bu şekilde sütüm azalır mi acaba ? Bu arada sadece emziriyorum mama vermiyorum