Melek-3434 Kızlar geçen hafta sünnet oldu bebeğim 5 gün sonra banyo yaptırdık siz antibiyotikli kremi kaç gün kullandınız birde bezini çıkarıp havalandırdınız mı hiç eşim hava almamalı diyor arada kaldım yardımcı olursanız sevinirim
Mom44454 Melek-3434 7 gün krem ve kantaron yağı kullanık 7. Gün doktor artık kesin kremi yağı kuru kalsın dedi hatta ılık su oturtmalarından sonra fön makinesşyle uzaktan kurutun aman yakmayın korkarsanız bir ışık tuttun oraya havalansın az demişti bide her alt almaya kuruttuk havalandırdık 10. Gün düzelmişti tamamen
Esencemre Melek-3434 bizde sünnetini yaptıralım 6 günümüz aksine hava almalı (kaç kere babasının üstüne çişini yaptı 😂😂) ve ben altını her açtığımda hava almasını sağladım doktorumun önerisi banyosunuda 7. Gününde yaptırın dedi furacın pomad vermişti 5.gününden sonra kullanmam için günde en fazla iki defa kullandım çünkü zaten iyileşmişti
Annis-ogul Melek-3434 biz iki gun fitil kullandık ve hergun banyo yaptırdık pipisi kurumasın diye cok sukur hmn iyilesti zaten kırkı çıkınca hemen yaptırdık hissetmedi bile
Melek-3434 SelimeliS ben bezinede krem sürüyorum değince acımasın diye havalandırmadınız mı hiç hep nemlimi kalmalı
Melek-3434 Mom44454 bugün 8. Gün artık bezini çıkarıp pijama giydiriyorum 10 dakika havalansa yeterli olurmu
Esencemre Mom44454 bana da kantaron yağı kullanmamı söyledi kullanımda sonra birçok kişiden kantron yağı yarayı açıyor dediler hatta gözümlede gördüm açmış yarayı sonra kullanmayı bıraktım bence hergün banyo yaptırmak doğru değil kurulamazsanız pipiyi bakteri ürer ve enfeksiyon olur onun için dikkatli olun
SelimeliS Melek-3434 bende sürüyordum bezinede. Doktor bezini açın havalansin falan demedi valla evet hep bezliydi ama dedigim gibi kremi 3 gün kullandik sadece 3. Günde banyo yaptırmıştık
Mom44454 Melek-3434 olur tabi duştan sonra dediğim gibi fönü uzaktan tutarsanız çok şyi olur kuru kalması gerekliymiş
MerveDerki Melek-3434 ben hiç havalandırmadım canım ya 46 günlükken yaptırdık ama yinede bacağı falan değer canı acır diye korktuk kremi bir hafta kullandık kantaron yağını iyileşene kadar kullandık her bez değiştirmede sürüyodum çişiyle falan gidiyodur diye
Mom44454 Esencemre tam tersi kantaron yağı yarayı çabuk iyileştiirdiği için öneriliyor bizim doktorumuz da çok bilgili idi. Biz kullandık çabuk iyileşme gösterdi. Her gün yıkamadık ara da oturtma banyosu yaptırdık genelde kakası bulaştığı günlerdi rahat atlattık darısı tüm sünnet olacaklara geçmiş olsun herkese❤️