Mom079 Ekgıda seviyor diye sevinirken. Mama içmez oldu. Yatmadan önce 180 cc içerdi bqya tok tutardı. Şimdi içiremiyorum mamayı. gece acıkıp uyanıyor 60 cc zor içiyor. Nasıl sevdirebilirim mamanın içine bişey mi katsam kızlar? Gündüz mama almasın sorun yokta gece çok sıkıntı olmaya başladı.
Deletedmom_50 Mom079 rüya öğünü yapmayı denediniz mi? Uykusunda, uyandırmadan besleyin, bir bakın durumuna. Biz 12 de rüya beslenmesi yapıyoruz, 4′e 5′e kadar uyuyor uyanmadan (diş sıkıntısı vs çektiği günler haricinde tabii)
Mom079 Deletedmom_50 şuan 10 aylık ve dişleri çıkmak bilmedi. İştahı iyi ama aşırı huysuz. Bu ruya öğünü ne oluyor uyandırmadan mı besliyorsunıx kendisi uyanmadan?
Mom079 antropologanne ama uyuyamıyor mama verince susuyor. Sonra itiyor diliyle gündüzde öyle. Aç olsada içmiyor ek gıda istiyor
Deletedmom_50 Mom079 evet uyandırmadan yatağında besliyorum. Yüzüstü uyuyorsa çeviriyorum, hiç kucağıma bile almadan veriyorum biberonu, uykusunda içiyor. Uzun uyuyor daha sonrasında da. Deneyin siz de, faydalı olacağını düşünüyorum.
Balkizlarim Mom079 bazen bizdede aynı oluyor canım ama uyuyo az az sık sık iciyo içine hiç bişey katmadim belki yapan çıkar doğru olur mu bilmiyom ama bence araştır öyle yap 🌠🙏
antropologanne Mom079 Bu diliyle itme bizde de vardı. Sonra doktor eĝer burnu tıkalıysada öyle yapabilir dedi, şimdi önce burnunu temizleyip sonra mama veriyorum daha iyi içiyor. Belki aynı mamadan sıkılmış olabilir bir kaç arkadaşımda böyle olmuştu.