Naylonbranda Bebeğim 4 Aylık gözünde hala kayma devam ediyo,var mı bu durumu yaşıyan ve tedavisi nedir dr süreci filan
Hanife22 Naylonbranda Merhaba cnm benim kızım 17 aylık onda da vardı. biz biraz geç farkettik.bize iki tür tedavi uygulandı. Başta 2 saatlık bant vardı ondan sonra ameliyat yaptılar. ilk başta bir bant yaptık bir gözünü bantladık. baya 1-2 aya yakın ondan sonra ameliyat olacaktı. Bant çok az düzelti.Fakat biz geçen hafta ameliyat yaptık. Tedavi daha devam ediyor ameliyatın başarılı olduğunu şimdiden söyleyemem 3 hafta kadar beklememiz lazım iyi bir sonuç almak için .Bizim gözümüzde iyi ama doktor gözünde nasıl bilmiyoruz.İnşAllah anlatabilmişimdir. Şimdiden geçmiş olsun cnm
Tugbakivanc Naylonbranda benim oğlumda da var çoğu bebekte de oluyormuş 4-6 ay arası duzeliyormus. İlk zamanlara göre daha iyi gibi ama yine de oluyor arada şuan 3 ay 20 günlük. 3. Ayda göz muayenesi oldu onda bir şey demedi dr
Hanife22 Naylonbranda bizimki doğuştanmış biz hiç farketmedik etrafımızdaki tanıklarımız baya önceden fark etmiş ama kimse bize söylemedi baya geç fark ettik eşimle.Fark ettimiz zaman hemen tedaviye başladık
Hanife22 Naylonbranda 39 haftalıktı Doğum yaptım biz fark etmedik tam olarak Eylül’de 2020 fark ettik ama doktorumuz doğuştan dedi kasları gelişmemiş
Naylonbranda 1kralice ikinci ayında rop muaynesi yapıldı canım yeni doğan gozde damla damlatilrak mercek büyütüldü aparat takıldı göze öyle bakildi
Hanife22 Naylonbranda aynı işlem yapılırdı herhalde. Tamam bilmiyorum ama şimdi tedavi yapmasaydık büyünce geç olabilirdi demişti doktorumuz ameliyat yerine gözlük takardı demişti
Naylonbranda Hanife22 peki bu teşhisi neye göre koydu,muayeneyi nasıl yaptı damla damltarak göz mercegino büyüterek gözün arka duvarına bakarak mi verdi,gözdeki kayma arada mi oluyordu sabit burna doğru yakın mi duruyordu hep
Hanife22 Naylonbranda ilk başta gözünü damla koydu biraz bekledikten sonra muayene yaptı nasıl muayene yaptını bilmiyorum eşimi yanına aldı beni almamıştılar.Kızımın burnuna doğruduydu öyle sabitti.