Kubraaaa1 eğer bebeğinin kilo alımı iyi ise o zaman mama vermene gerek yok. Çoğu bebek şişliğinden dolayı ilk hafta kilo kaybeder çoğunlukla senin bebeğin kilo almış. O nedenle mamaya başlamanı gerektirecek bir durum yok. Bu sefer gereksiz yere midesini büyütürsün obez olur, bebeğine rejim yaptırmak zorunda kalırsın. Şunu da unutma kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil. Bu arada önemli olan bebeğinin yaptığı çiş miktarı benim bebeğim doğduğundan beri öyle çok kaka yapan bi bebek değil ama kilo alımı gayet iyiydi doktorumuz da zaten çişli bezin önemli olduğunu dile getirmişti. Sütün her geçen zaman daha da artacak göğüslerin emzirirken dolacak ama bunların hepsine zaman var. Mama zehir değil tabi ki ama sonuçta katkı maddesi var ne yazık ki o nedenle anne sütü verebilme şansın varken bol bol emzir.