Aysegul_goktug eğer gittiğiniz bir doktor varsa iletişim kurup sorabilirsiniz, ben doktorumuzla iletişime geçiyorum gel derse gidiyorum. Çok haklısınız bu devirde zart zurt hastaneye gitmeye de insan korkuyor. Köpüklü ve mukuslu kaka göz ardı edilecek bir durum değil, tahlil gerektirecek bir durum. Günde bir defa olması değil, sürekli devam etmesi mesele. Bir kere olduysa eğer çok önemli değildir ama devamlı oluyorsa ciddiye almalısınız. Bir kere benim de başıma geldi, doktorumuz bağırsak enfeksiyonu, alerji veya başka bir sorun olabilir ama önemli olan sürekli olması bir kere olduysa olabilir belki kakası tazyikli çıktığı için olmuştur. Mama ile besleniyorsa da görülebilir