Uyumadığı için beşiğine yanıbaşıma yatırıp sallamaya başlamıştım uyuyacağını düşünmemiştim aslında biraz mola gibi yatağına yatırdım uyumuş bebişimde sesi çıkmayınca bende uyuyakalmışım 😥😥 üstünü örttüğümde kollarını hareket ettirip rahatsız oluyordu rahat olsun diye üstünü örtmemiştim öylece kalmış daha 40 günlük evet olan oldu ama vicdan azabı çekiyorum çok mu üşüdü acaba hasta olur mu burun tıkanıklığımızda vardı bütün gün üstüne tuzu biberi oldu çok üzgünüm 😢😢