Merhaba anneler. Bebeğim 8 aylık üst dişleri çıkarıyor. Biri çıktı diğeri ucundan küçük gözüküyor. Normalde uyku konusunda zor bir bebek değildi. Erkenden kalkardı ama gece çok fazla kalkmıyordu . 1 kere kalkıyordu. Şimdi çok fazla kalkıyor ve meme için çok ağlıyor. Bu kadar çok acıkması normal mi bilemedim. Hep memede uyumak istiyor indirince ağlıyor. Ne yapmam gerek bilmiyorum. Ek gıda yiyor zaten yemek falan yedirsem bile emerek uyumak istiyor. Sorum şu ki. Bunları yaşayıp geçen oldu mu? Geçici olduğunu söyleyin 🥴