Sedonay 50 günlük bebeğim var yüzü hep sivilceli gibi ne yapsam geçmiyor birisi geçiyor başka yerden başka bitane çıkıyor sebebi nedir ne yapmam lazım kızlar geçmesi için neden oluyor bu sivilce gibi şeyler
Elmas Sedonay sivilce mi isilik mi bence ondan emin olun. Minik minik her yerde kabartı varsa isiliktir sıcaktan olur. Değilse bebeğin yüzüne ıslak mendil vs şeyler kullanmayin. Sizin yediğiniz çikolata abur cubur vs den de olabilir
Elfdru Sedonay Bizimde oldu babasının sakalı var ve öptüğü için. Doktor bunlar temas sivilceleri geçer dedi. Hala öpüyor ama azaldı geçti gibi
Betim Sedonay bebeğimde öyleydi doktora götürdüğümüzde sıcaktan olmuş ya da öpmeden kaynaklı dedi daha sonra anladık kı süt ve süt ürünlerine tüm paketli gıdalara ve yumurtaya alerjisi varmış dikkat edin ihmale gelmez iyi araştırın gerekirse başka doktora götürün
Dilgetmzr- Benim bebeğimde de vardı dr anne sütünden geçen hormonlardan oluyor demişti birkaç ay sonra tamamen geçti. İlaç krem falan da kullanmadık .Temizliğine ve kullandığım ürünlerin kalitesine çok dikkat ettim , yüzüne çok temas etmedik böylece iyi oldu
SemaBade Bir yerde geciyir baska yerde cikiyor ve hafif irice bir kirmizilik ise bebegim normal gelisiminioe alakali, bana dogumdan sonra hastanede hemsireler siylemisti herhangi bir mudaheleye gerek yok zamanla bebeginiz buyudukce gececek:)