Melminnn Selam kızlar 7 aylık oğlum var şimdiye kadar ne tv ne telefon 2 dakika bile izletmedik ama telefon sanki elinden düşmüyormuş gibi gördüğü anda atlıyor merak esiyorum sadece benim bebeğim mi böyle yoksa tüm bebeklerin ilgisi bu yönde mi
miniktosbagam Melminnn benim oğlum da öyle😑 bizde de ne tv ne telefon hiçbiri yok ama telefon gördüğü anda almaya çalışıyor. Arada görüntülü konuşma yapıyoruz onun etkisi mi acaba bilmiyorum
Balkupum2505 Melminnn benim oglumda öyle tv izlemiyo zaten bende izleyen biri deyilim anca asamlari esim gelunce acilir tv. Tlfdan dua bazen sarki dinletirim yada görüntülü görüsmeler yaparim ondan biraz alisti sanirkm gördüģü an almaya calisiyo verdigimdede evirip cevirip bakiyo sıkılıp atiyo 😊
Melminnn miniktosbagam valla görüntülü görüşme yaparken bile ön kamerayı kullanmıyoruz bu kadar dikkat ettiğimiz halde böyle bir de elime versek kim bilir ne olacak
eceoznur Benim kızım da 9 aylık olmak üzere ve aynı elinden almaya çalıştıkça çığlık atıyodu şimdi telefonu eline geçirdiği gibi çığlık atıyo alacağız sanıyo sanırım bi süre sonra sıkılıp bırakıyo elinden tepki vermememeye çalışıyorum artık.