10+18aylik bebegim var hergun 05:00da ayakta uyanir hic sasmaz artik besigine egilip pispislamktan belim koptu cok agriyo uykuya dalmasi 1-2 saat hadi kalkiyosun uyu bari canim evladim hala mikirdiyo aksamda uyuduktan snrada kac kere klkti sizler gece mamasi olarak ne veriyosunuz szin bebislerde kalkiyomu