ipek_annesi 4 buçuk aylık olduk fakat halen gazı var ve uyurken hep kaka yapmaya çalışıyor yoksa sabaha kadar kıvranıyor artık gaz damlası ve biogai de vermiyorum kullanırken de aynı sorun oluyordu çünkü
Zeyna_ ipek_annesi bizde 45 günlüğüz su an bizimde aynı. Gözü kapalı şekilde sürekli ikiniyor ih ih deyip duruyor. Bende biogai ve relactaz kullanıyorum ama işe yaramıyor sanırım. Gündüzleri problemimiz yok. Akşam 7 gibi başlıyor sabaha kadar.
Minikelebek Benim kızım da öyleydi sabaha kadar ıkınırdı aguline gaz damlası var onu düzenli kullandım gazı da geçti Kakası da düzene girdi. Yatırmadan önce verdim sabaha kadar rahat ediyordu çok şükür
Minikelebek Araseymen_annesi 3 aylık oldu ilk günden beri sıkıntı yaşıyordu çabuk geçti allahtan ama hep düzenli kullandım 2 ay boyunca
Minikelebek ipek_annesi evet bitkisel ve doktorumuz önerdi 1,5cc verdim sabah öğle akşam olarak. Saatlerini kendim ayarlıyordum uykusundan 1 saat önce falan verdim düzene girdi ama 3 şişe kullandım 😬
ipek_annesi Minikelebek aslında gündüz bizde hiç sorun yok gayet iyi yapıyor kabızda değil ama gece bi şeyler oluyor uyku sersemi ıkınamıyor herhalde, bende doktoruma bi sorayım bunu 🌸
Minikelebek ipek_annesi bizimde öyleydi ben her ihtimale karşı veriyordum yinede gece çok fazla oluyordu aynı şekilde kabızlık yok ama sürekli ıkınıyordu şimdi geçti neyseki. Darısı size inşallah 🙏
ipek_annesi Zeyna_ biogai ve Sab simplex kullandım 3 ay ama geceler hep vardı zaten hiç geçmedi artık bıraktım valla boşuna vermeyim diye bizim gece emzirince başlıyor artık gece emzirmeye düşünmüyorum
ipek_annesi Zeyna_ yok mama vermiyorum gece uyanmıyor zaten acıkana kadar çok emzirmicem bütün gece ıhlayıp duruyor sürekli uyanıyor verimli uyumuyor zaten gündüz gece 10 dk bile uyumayan bi çocuk bu sefer gece de uyanık kalıyor