Eceilkar benim de yok meme ucu, ilk günler zor oluyor ama zamanla öğreniyorlar merak etmeyin.
Hem ucu olmaması daha iyi bence, çünkü mecbur kahverengi alanı emiyor ve bu doğru emzirme olduğu için yara olmuyor.
İlk günler eşinizden yardım isteyin, o bebeği memeye tutsun siz de memeyi sündürerek ağzına alabildiği kadar tepiştirin :)
slikon uç kullanmayın, özellikle emzirme danışmanları tavsiye etmezler meme reddine sebep olabileceği için.
Hastanede hemşire arkası kesik şırıngayla çekip çıkarmıştı meme ucumu, videoları vardır belki bi araştırın
ama asla pes etmeyin, daha çok yenisiniz, bebeğiniz emmeyi siz de emzirmeyi öğreneceksiniz.
Zorla alıştırdığınız memeyi sonra da zorla bıraktıracaksınız :)