Merhabalar
Bebeğim 2 ay 28 günlük ve 3 gündür regliyim. Şapır şapır emen bebek emerken kendini geriye atıyor memeyi ağzından atıyor ağzından sütleri bırakır hale geldi. Ve 2 gündür toplasanız 10 saat uyumamisizdir. Bir de bu ara sürekli eli yumruk yapıyor. Regliyken sütte değişiklik oluyor mu ? Ya da bu yaşadığımız meme reddi falan mı? 😣