Salıncağı kullanmadı diye hiç üzülmeyin daha sonraları seviyorlar
aynısı bende de var oğlum ilk sevmedi 6. Aydan sonra sürekli onda uyuttum 11 aylık şu an
koyduğumda gene oynuyor
müziği hoşuna gidiyor
oyuncakları çekmeyi seviyor
hemen satmayı düşünmeyin bence
bugün sevmedikleri yarın çok kıymetli olabiliyor 😃