eceselek selam arkadaslar, bebegimin ilk disi patladi ve kucucuk bir disi var fakat cok fazlasiyla isiriyor🤦 her emme esnasinda kanatiyor. Şuan aynisefa yagı kremi sürüyorum yumusatsin diye fakat daha faydali bir fikri olan var mı? ☹️☹️
Mrv-_- eceselek garmastan krem hızlı geçiriyor özellikle kalkanla kullanırsanız. Yıkayın emzirmeden önce.
Mrv-_- eceselek ben de alicaktım kabul etmez diye vazgectim öyle ısırıla ısırıla devam ediyorum 🤪 gümüş kapak da kullanıyorum ben hep, ama bazen kötü oluyor yetersiz kalıyor.
eceselek Mrv-_- sag gogus ucumda sari ufak bir.kabuk gibi birsey var oyuzden isirmasa bile emme esnasinda asiri canim aciyor silikonu kabul etseydi ah keske 🤦