Elisa- bebeğinizi sağlıkla büyütün🌸 sütünüz elbette gelecek, şu anda emzirmeye devam edin, bol bol bebeğinizle ten teması kurmaya çalışın, birkaç güne bolca süt gelecek. İlk dönemlerde sizin de ödeminiz çok olduğu için 4 litre civarı su için ve hurma+badem+ceviz gibi atıştırmalıklar ile tahin+pekmez, yulaf gibi besinleri günlük beslenmenize ekleyebilirsiniz. Ama sütünüz kesin gelecek emin olun😊
yorumları okumadım belki yazılmıştır, göğüs ucu yarası da en geç 10 güne geçiyor, her anne yaşıyor gibi. Lansolin krem iyi geliyor, emzirmeden önce temizlemenize gerek olmadığı için bence en pratik kullanılanı ve iyi geleni Lansolin (tabi ben yine de ıslak bir bez ile siliyordum emzirme öncesi). Bir de meme ucunuz ağrıyor diye emzirmemezlik yapmayın, sizin bebeğe onun da size ihtiyacı var. Doğum yaptığım hastanede bebeğin midesi kiraz çekirdeği kadar, o yüzden doymadığjndan endişe etmeden sürekli emzirin, gak dese meme guk dese meme verin ki kilosu düşmesin ve sarılığı artmasın demişlerdi.