Mom064 Kızım bugun 6ay 4günlük oldu boyunu bilmiyorum ama kgsu 7500.Gece uykularımız güzel sayılır ama gece 12de falan uyuyor gece sadece emmeye kalkıyor😂Gündüz uykularımızın süresi ve sıklığı azaldı daha cok sıkılmak istiyor ek gıdaya başlıyamadım bir türlü yani ne yediricem kac öğün vericem bilmiyorum tadımları bitirdik😎Örümcege bindiriyorum beş bucuk ayından beridir evin heryerini geziyo kendisi oyuncaklarıyla oynuyor sıkılınxa bana gelmeye çalışıyor idrar yolu enfeksiyonumuz cıktı inşallh gecicek çiş sayısı azaldı aşırı terliyor acaba ondanmı diye düşünüyorum desteksiz yavas yavas oturmaya basladık.bizde böyle sizde ne var ne yok 😂
Kazandibim Mom064 benimde 6 ay 7 günlük bebeğim kilosu 6990 çıktı aylık kontrolünde boyu 70 iştahı kotu degil ama cok hareketli benim 3.bebegim butun tadimlari yaptık artık cicibebe yoğurt sebze çorbaları gece mamaları ile duyuruyorum mutlaka her sofrada bize eşlik eder biraz elimle ezip veriyorum herseyiden dr verebilirsin dedi kuru pilav bile yiyor uykusu pek yok ama sallayınca guzel uyuyor aralarda devam sütü ve anne sütü alıyor ama dediğim gibi üçüncü bebeğim ilkte cay kaşığıyla yoğurt bile vermeye korkardım 🙂
eymenugur_721 Mom064 6 ay 5 gunluguz bizde uykular düzensiz sanki etlerini kopariyormus gibi ağlıyoruz bı tanecik dış çıkardık bı 10 gün önce memeyi canımız isteyince emiyoruz bı gün boyunca emmesekte olur yani sıkıntı yok hic aramıyor oturamiyoruz yüz üstü ellerimizin üstünde duramıyorum kendiminizi ceviremiyoruz ek gıdayı kessinlikle kabul etmiyoruz yoğurt haric hala kakamizi desteksiz yapamıyoruz vs vs sayamadığım daha çok şey bu ayki kilomiz 7 boyumuz 64 🤣😂 şaka gibiyiz vesselam 😂
Kavinsmom Ek gıdaya başladık, 7400 kilosu boyu 67 cm oldu altı aya iki günümüz var ama aşıları hallettik👍 Örümcek olayı yok bizde dr istemedi, oturuyor destekli çok şükür. Mama sandalyesinde gıda denemeleri yapacağım bir hafta içinde
Mom064 Kavinsmom yani siz 6ay olmadan yaptırmıssınız ya biz 6 ay 10günlük olduguna denk geliyor acaba neden
Kavinsmom Mom064 6. Aya giren bebek aşısını yaptırabilir size o gün uygun olduğu İçin randevu öyle verilmiştir. Benim dr senelik izne çıkacak o yüzden iki gün önden bir şey olmaz vuralım dedi.
Japonprenses Benim bebem de 6 ay 5 günlük sabah aşımız var en son 5 aylıkken kilosu 7200 dü sabah güncel kilosunu öğrenicez bu ay 1 hafta meme reddi yaşadım düzeldi emzirme danışmanı sayesinde düzeldi çok şükür tadimlar bitti bende 2 yemek kaşığı biseyler karıştırıp veriyorum hep patates havuç gibi balkabağı patates gibi sevdi gibi de yiyor armuta alerjimiz cıktı verdigim an ishal ve kanli kaka yaptı kızıma zaten alerjik bebek süt süt ürünlerine alerjisi var sadece emzirdigim icin diyet yapıyorum örümceğe koyuyorum seviyo dolaniyo evin her yerinde desteksiz 20 sn oturuyo destekli oturuyo uzun süre oyuncakları tutup sag sola vurmaya bayılıyor onunla oynayalim istiyo gece 12 de 1 de uyuyo sabah 9 da falan kalkio gece 4 kere faln emmeye kalkio bizde böyle sabah ebemiz ek gıda hakkında bilgilet falan verir sanırım bakalim gündüz uykulari bizimde azaldi
Pixel Benim bebeğim 6 ay 7 günlük. 8300 kilosu boyu 69 cm. Oturuyor desteksiz uzun süre. Dönüyor sırtüstü falan ama sürünme falan yok. Dişlerden de hiç haber yok. Aşıları tamamladık bizde.Tadımlara bu hafta başladık. Meyvelerden başlattı doktoru elma ve armut püresini bitirdim 3 gün kuralıyla ama çok sevdiği söylenemez. Ek gıda beni biraz korkutuyor. Uykuları gündüz çok kısaladı artık 2 kere falan uyutabiliyorum. Akşam 22:00 de uyuyor birkaç kere emmeye uyanıyor sabah 8 de uyanır hep.
Veraveannesi 5 ay 28 gunuz ayni sekilde ek gidaya baslicam ama nasil olucak kac ogun olucak bilemedim doktor kontrolunde doktorumuza sormayi planliyorum kg muz 8300 falan tahminimce boyumuzu hic bilmiyorum ama oda 70 i gecmis olabilir desteksiz oturuyoruz baya 10 dk falan yorulunca atiyor kendini donme yok donmuyor orumcektede bizim itmemizi bekliyor duygu degisimlerini cok net anliyor artik ina kizdigimda dudak buzuyor yada biz mutlu olup gulerken oda guluyor ilgilenmesek bile disimiz geldi digeri yolda coraplarini oyun yapti o cikariyor ben giydiriyorum bizdede boyle