Edanurada Bebeğim 3 ay 20 günlük kırkım ciktiktan sonra bi kez hasta oldum ayın başıydı 15 gün gecikti sadece emziriyorum sütüm korurmu hamilemiyim
Hohomoromu Edanurada süt korumaz 1 seneye kadar düzensizlikler olması normal.hamile olup olmadığınız konusunda Dr en iyisini bilir süt korur diye korunmasız ilişki yaşıyorsanız hamile.olabilirsnz
Nur3452 Edanurada süt korumaz. Doktorum bu konuda özellikle uyardı beni. Halam sütüm korur diye doğumdan 40.günde hamile kaldı 🥴 aman dikkat. Kesinlikle etkili bir korunma yöntemi belirlemelisiniz. 1 seneye kadar adet gecikmeleri yaşanabiliyor
Edanurada Hohomoromu korunmasiz aynnn bi kaç kere olmstr zaten Insallh düzensizliktendir 2 yaşında biri 4 aylık olcak dua edin kafayı yerim allah vermesin