eem marka vermeyim ama önerim şu ki, asla o ikeanın mama sandalyesini almayın. Şimdi eminim herkes onu al diyecektir. Evet iş görür tamam ama son derece konforsuz ve güvensiz. Ben yazlığa aldım ebebekten ona benzer ucuz birşey. Asla gözünü ayıramıyorsun çocuktan. Ha düştü ha düşecek çünkü. Masası çok küçük. Önüne bir tabak bir oyuncak koysak zorla sığar. Çocuğun başını dayayacak yeri yok. Ben çoğu zaman normal evimizde mama sandalyesine oturtup önüne oyuncak koyup evimin işini yapıyorum ama diğerine asla güvenemem. Çocuk da rahat edemez zaten. Tercih sizin…