Zeyna_ Merhaba, 1 ocakta sezeryan doğum yaptım ve bugün 46. Gün. Olmasına rağmen kanamam kesintisiz hala devam ediyor bu normal mi ? Doktoruma yazmalı mıyım aranızda böyle olan varmı acaba ? Teşekkür ederim
melikeeomeer Zeyna_ bende olmadı ama kaynanam derdi hep iki cocuk doğurdum ikisinde de kanamam 2 ay kesilmedi diye ondan sonra da düzenli adet olmuş bide
balyanakannesi2 Mehmetereninannesi 55 te anlaşalım😂 çok bi bilgim yok bu konuda benim 40 a gelmeden bitmişti. Kuzenimin 50. Günde bile hala devam ediyordu doktoru 1 hafta daha bekle bitmezse gel demişti ama 56. Günde bitmişti