Kızlarrr ben 57kiloyla hamile kaldım boyum 172. Hamilelikte 18 kg aldım. Doğum yapalı 10 gün oluyor. Salak gibi unuttum doktor kontrolünde tartılmayı😂 ama kilolarım hala duruyor farkındayımm. Nasıl gide ek bu kilolar ya hep cıtı pıtı bi kızdım şuan böyle olmak cok zoruma gidiyor valla. Yüzüklerimde olmuyor zaten🙄