Cigdemkoseler merhaba benim oğlumunda sol kaşının üzerinde var doğduğunda silik belirsiz bi lekeydi nokta kadar sonra büyümeye başladı ilk önce doktorumuz bize zamanla büyür korkmayın dedi ama biz sivilce gibi bekledik büyümesini oldukça büyüdü şuan hemen hemen 1 TL büyüklüğünde 6.5 aylığız . İlaç kullanmak istemedim bebek olduğundan ötürü ya olduğu gibi kalsın bekleyelim ya da kullanmayalım dedik araştırdık bi doktor bulduk köpük tedavisi görüyoruz 4. Ayından bu yana içeri de beslendiği kılcal damarları kuruttu şükür şuan kanama riski kalmadı. Henüz küçülme yok ama kanama riski ortadan kalktı. Diğer ay lazerle küçültmeye başlayacak inşallah 🤲🏻