Edamm evet bana düştü! Bebeklerin doğduklarında ilk öğrendikleri şey, ilk tanıdıkları, ilk güvendikleri şey emmek, onlar daha doğmadan emme refleksleri oluşuyor. Sizin çok güvendiğiniz birisi size çok kötü birşey yapsa nolur? Nasıl hissedersiniz? Anne ve bebek arasında ki en kuvvetli bağdır emmek. O yüzden bebekler emmeden ayrılacağı, yada azaltılacağı zaman tiksindirmek korkutmak yerine, güzel çözümlerle, okumuş etmiş insanların doktorların tavsiyesiyle bu duruma çözüm bulunması gerekir