Defne07 bnm bebeğimde aynı kiloda doğdu ve yazdıklarınizn aynısını bnde yasadm ama bn bebegimn sütümle doymadığıni anladigmda mama verdm açıkçası çünkü aç kalamaz daha yeni bebek kan şekeri düşer Allah korusun sarilik olur mamaya hic tuhaf gözle bakanlardn degilm nedn bakayım ki sanki zehirmi veriyorz bebeklerimize ve buna karışmak kimsenin haddine değil sizi uzmelerine izin vermeyin insanlar hadsizce hep konuşurlar cnku siz izin veiğinz sürece tbi yeri geldigi zaman agizlarnn payını vericksinz bakalım snra bisey syleyebiliyolarmi. Bu arada kaç haftalık dogm yaptnz?