iki_tospik_annesiii Hamza34_ var cnm daha çok yeni ama 1 kaç gün geçtikten sonra tekrar yap yada kan ver
Dilos01 Hamza34_ var cnm hafta içi mutlaka kan ver gozun aydın isteyerek oldu herhalde 🥰buyuk bebis kaç aylık
Dilos01 Hamza34_ allahim nazarlardan korusun çok sevindim adına 🥰kan testi ver mutlaka icin rahat etsin
damlahira Hamza34_ Evet var çok yeni muhtemelen o yüzden silik çizgi çıkmış bir kaç gün sonra tekrar yapmalısın bence
3melekannesiii Hamza34_ pozitif bariz benim 3 gebeliğimde de böyle cıktı kan verdim ilkinde adetten 3 gün önce ögrenip kan verdim 59 la ikincide adetten yine 3 gün ögrenip hemen kan verdim 144 le üçüncüde adet günümde yine böyle silikti 44 le ögrendim 😂
kizcelerim Hamza34_ aynı bu şekildeydi benim de hafta sonu dr a gittiğim dr 3 haftalık dediler hayırlısı olsun
Mom064 Hamza34_ yani ben hamile olsaydım cıkardı 11gün gecti dünde kan testi verdim cıkmadı erken gebelik testide yapmadım cıkmadı hamile olsam kesin cıkardı ama dimi
3melekannesiii Hamza34_ ilk bebegim düşükle sonuclandı ne yazık ki 😔2 si cok sukur saglıklı biri yanımda biri karnımda 😊