Cns_28 Zeyzeyyyyy evet oluyo ben yapmaya başladıktan sonra azaldı biraz gecelwri bazende el ateli takıyorum
nurelem Zeyzeyyyyy büyük ihtimal hamur yoğurmaktan olmuştur canm dikkat et ameliyat sonrasında halam agrıdıgını ara söylemişti
Cns_28 Zeyzeyyyyy sürekli kullanımda evt zayıflatıyomuş ama çok ağtıdığında kullandım ben bi de unuttum söylemeyi yine çok ağrıdığında buz kompresi yaptım 10 dakika ağrıyıda alıyo bunları bma fizyoterapistim yaptırdı bu arada
Mom62636362 Zeyzeyyyyy sadece ağrı yaptığında kullanıcaksın, uyurken veya bir şeyler yaparken kullanmayacaksın
Mom62636362 Cns_28 öğrenciyken ben de çok kullandım, çok yazı yazmaktan mahvoluyordum artık elim kağıdın üstünde kayıp giderdi. Bileklik aşırı rahatlatıyordu ağrı olduğunda
Zeyzeyyyyy Cns_28 alıyım bi tane ozaman ☺️ Çok teşekkür ederim başka yapabilceğim tavsiyeniz varmı ☺️
12333333aram Zeyzeyyyyy canım bende nerden baksan 10 yıldır elimde böyle birdenbire elektrik çarpması gibi bişey oluyor özellikle yaz ayları sanırım benim de bu hastalık sende de öyle oluyor mu?