Sehercik cnm ben devam edemedim ne yazık ki düşük riski acısından 9 aylıktı oglum kestim amammama verdim sonra devam sütüne basladık mama devam sütü ek gıda alıyor yapcak bişeyim yok üzülmemek elde degil ama Allah verdiyse sebepsiz degildir sende üzülme bazı bayanlar hamileyken de emzirip doktora sor risk yoksa emzirmeye devam et bide galiba hamileyim demişsin test mi yaptınız acaba