Erva-mm 3 gun once kastamonuda 4.9luk oldu derinlik 1.5km oldugu icin sanki 5.5 falan gibiydi öncesinde bir uğultu geldi sonra yana yana degil de yukarı yukarı hoplattı bitmesiyle sabah ezanı başladı o sesler kulagimdan gitmiyor yatak surekli altimda titriyor gibi hissediyorum gece tek basima hareket edemiyorum nasil atlatılacak 😑 sizede çok geçmiş olsun geçen sene 6.8lik elazığ depremini de yaşadım etkisi 1 aydan fazla sürmüştü