_bahar_ Bebeğinizin yüzüne hangi nemlendirici kullanıyorsunuz? Salya aktıkça oralar kızarıyor kızarıklık için ne yapabilirim?
Morfrenk _bahar_ bepanthol sürüyorum arada bir sık sık değil Bir de yüzünü ya yıkarım ya silerim gün içinde
Egelim _bahar_ Bioderma atoderm kremini öneririm, kuruluk/kızarıklığa çok iyi geliyor. Tüm vücut için kullanılabilir.
Egelim _bahar_ Evet evet, bebeğimin cildi kuruluktan tahriş olmuştu hep, bize çok iyi geldi. Doktor tavsiyesi ile aldık zaten 🌸
Emir123ali _bahar_ mustela bioderma hiç biri bepanthol sensiderm kaşıntı giderici gibi işe yaramadı tavsiye ederim
Rehberogretmen _bahar_ kuruluk ve kızarıklık için mustela stelatopia kremini vermişti doktorumuz. 3 günde geçti. Ama tabi hala Her gün kullanıyorum tekrarlamaması için. Göz kapağı dahi her yerine sürebiliyorsunuz