Gzmskr Ocak ayında normal doğumla doğum yaptim.Bebegim 1 ay 12 günlük.Kanamam 1 haftadır olmuyordu şimdi tuvalete gittim kan gelmiş.Adet olmuş olabilir miyim?Çok erken değil mi?Emziriyorum bide
Tugcecivan Gzmskr benimde öyle oldu kirkimz çıktı bir hafta sonra kan gelmeye başladı bir haftadrda böyle adet diyor çoğunluk bnde anlamadim bzde 52gunluguz
Cimcime25 Gzmskr bende sezaryen doğum yaptım bebeğim 1 ay 14 günlük 2 gündür bende de leke şeklinde kan geldi doktorumu arayıp sordum bu kanamaların normal olduğunu söyledi bazen Rahim emzirirken kasılmadan dolayı kanama olabiliyormuş kafana takma canm