NANANUSKA çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın bir annenin en zor anıdır elbette. Sizin konunuzla ilgili yazılan şeyler tamamen doktor ve hastaneyle alakalı bir ihmal gibi görünüyor,yani bebeğinize grip olduğu için zamanında yapılması gereken aşı sonradan yapılınca teknik bi hata var gibi görünüyor, benim bildiğim aşı vaktinde yapılır zamanı geçince yapılmaz, he tabi yanlış biliyor da olabilirim. Bir anne olarak çocuğunuzla ilgili kararlara tabi ki kimse karışamaz, ve dediğiniz gibi aşıların Pakistan vs gibi yerlerden gelmesi de etki etmiş olabilir elbet bilemiyorum.