Merhaba arkadaşlar gecenin bu saatinde ağlayarak yazıyorum 7 aylık kızım var sütüm birden bire kesildi niye oldu neden oldu bilmiyorum çok kötüyüm ikisinden de süt gelmiyor kızım emmiyor süt gelmediği için resmen bıçakla kesilmiş gibi gelmiyor göğüs pedi yetiştiremediğim sütüm gitti sağ göğsümde az süt vardı zaten ama idare ediyordu sol göğsümden güzel doyuyordu ama geçen hafta şişti kızım emmek istemedi zor zor emdi bugünde fark ettim sertlik var ve süt gelmiyor kızım aç😭😭😭nasıl gelecek bu süt bi de alerjiğiz acaba yemediğim için mi kesildi lütfen bilgisi olan yazabilir mi çok kötüyüm 😭😭😭