Yani böyle avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum.7 ay 22 günlüğüz taaa 3.aydan beri sadece 5-dk bazen 2 dk emmek için yarım saatte bi bazen 1 saatte bi uyanıyo.O kadar sıkıldım ki.Şimdi baktım yine uyandı delirdim madem uyumuyo kalksın tamamen sabaha kadar oturup oyun oynayalım diye ışıkları yaktım.Gerçekten bu ne zaman bitecek.2 saatte bi uyansa zil takıp oynayacak duruma geldim