Süt alerjisi var kızımda yaklaşık 2 aydır diyetteyim paketli gıdalar dahil süt içeren her şey yasak.Dünden beri kızım durmuyor ağla ağla mahvoldu kıvranıyor dün akşam normalde hiç yemem ama canım sürülebilen margarini kızarmış ekmeğe sürüp yemek çekti.Bildiğimiz sarı bizim margarin içinde süt olabileceği aklıma gelmedi 3 4 dilim yedim.Kızım huysuzlanınca ne yedim diye düşünürken aklıma geldi paketi okumamla başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki kızımın yüzü kıpkırmızı oldu döküntüler çıktı.. ağlamaktan helak oldu uyku hak getire bugün hiç uyumadı kaç günde gider bunun etkisi ? 😭 nefsime hakim olamadım nefret ediyorum kendimden