herseysensin
Cnm aptamil gzl kabız yaptı bizde ilk biz yurt dısındayz doktor dedi aptamil kullanırken mesela 120 ml su kullanıyorum 4 kaşık mama koyuyorum doktor dedi mamayı koyduktan sonra suyunu biraz fazla koy kabızlık geçer ben öyle yaptım 1 ay çocuğun kabızlıgı gecti