Kızlar iyi geceler. Kızım 2,ay 13gunluk. Hastanede hipp verdiler diye onunla devam ettik. İlk çocuğum ney ne kadar hiç bilmiyordum. İlk başlar 30cc veriyodum mama emziriyorum da bu arada. Şimdi 120, veriyorum doymazsa bir 30cc daha veriyorum.ve haftasını bulmadan mama bitiyo.maddi durumumuz çok iyi denemez. Başka uygun mama varmıdır.kizimda bunu sevdi maşallah hiç gaz problemi olmadı. İlk ay 600gr aldı ama ikinci ay 1kilo aldı kilosu iyi dedi doktor. Ne yapsam çok kararsızım. Uzun yazdım ama sizce değiştirmeli miyim Mamayi. O süreçte de kabız falan olurmu mama değiştirirken.