19052019 ay aynı o dönemde 15 boyunca çektik onu çok kötü bir durum hatta son günlerde gece 1 2 buluyor du karnına sıcak havlu koyun her ememden sonra gazını alın mutlaka bide Gazi yok ya mesala gündüz o sürede bolbol haraketleri ettirin çünkü sancı içinde mümkün olmuyor damlaları varsa kullanın mesela bize metsil iyi geldi ama her bebekte farklı olabiliyor Muş ve siz kabız olmayın bide gündüz bebeginiz uykusunu alsın akşamlari bide uykusuz olduğu için ağlıyor