ikiKudurukAnnesi 3 gündür hero baby gece kaşık mamasını kullanıyorum 2 günden beri kızım kabızlık çekiyor ıkınıyor yüzü kızarıyor huysuz aslında bugün Kakasını da yaptı ama neden böyle anlayamadım sizce mamadan dolayı olabilir mi ?
Nurcan3500 ikiKudurukAnnesi olabilir canmm bence onceden böle deilse ondandr bir kac gün vermeyin bakın eger yapmyorsa mama dokunuyodr
Sibls ikiKudurukAnnesi olabilir kaşık mamalar kabız yapıyor oğlumda da olurdu sonra bıraktım bende sende 1-2 gün verme bakalım düzelecek mi?
Balkupum2505 ikiKudurukAnnesi çokmu koyu yapiyosunuz acaba bende kullaniyorum kavalti olanini meyvelisini falan
patatesiscoming ikiKudurukAnnesi canım benim bebeğim çok sevdi onu verdim ama Bi hafta on gün gün kakasını yapmadı onu kestim sonra yaptı kakasını ve katı yaptı yaptıkça canı acı acıdı yaparken zeytinyağı ekle
ikiKudurukAnnesi Nurcan3500 doğduğundan beri ilk defa bu sorunu yaşıyoruz üzülüyorum çocuğa o öyle ıkındıkça 😢
Yusuf20 Hero baby kaşık maması bende veriyorum kabızlık problemi vardı düzeldi.kabızlık ek gıdadan kaynaklandı mama ile alakası yok bazen kan ilacı da kabızlık yapıyor
verysadmom Aptamil ve hero Kullanınca bende aynı durumu yaşadım ama hipp in yulaflı elmalı sütlü gece maması iyi geldi.
ikiKudurukAnnesi Balkupum2505 yok akışkan oluyor kutusunda yazan gibi yapıyorum siz nasıl yapıyorsunuz ?
Balkupum2505 ikiKudurukAnnesi ben kaşıkla yedirdigim icin biraz kıvamlı yapıyorum tabi biberonada yapilabiliyo.
Balkupum2505 ikiKudurukAnnesi ölçuyle yaptigimda çok koyu oluyodu göz karari bebegimin yiyebildigi kıvamda yapiyorum ne cıvık oluyo ne koyu orta yapiyorum koyu olursa kabiz yapiyo civik olursada mamanin anlami kalmiyo o yüzden orta koyulukta yapiyorm. Peki heronun corbalarini denedinizmi hic denemek istiyorm ben ama iyimidir tereddütte kaldimda
ikiKudurukAnnesi Balkupum2505 yok canım benim ki 5 aylık sadece geceleri doymuyor diye kaşık maması verim demiştim ama o da hayal ettiğim gibi olmadı 😂
ikiKudurukAnnesi patatesiscoming benimki de tadını sevdi ama kabız olunca vermiyorum artık siz hala devam ediyor musunuz ?
patatesiscoming ikiKudurukAnnesi yoğurt veriyorum içine meyve ile tatlandırdım oluyo uykusuda güzel oluyo yoğurt yiyince devam sütü verip anne sütü derken uyutuyorum tokta tutuyo