SenaaTuna Merhaba hanımlar.kızım için oto koltuk almayı planlıyoruz.kullanıp memnun kaldığınız özellikler veya markaları benimle paylaşırsanız çok memnun olurum 😇😇😇
Asya1234 SenaaTuna joie i-spin 360 kullaniyoruz mumnunum adac puanlarida guzel,tam fiyat performans,360 özelliği cok ise yariyor
birboncukannesiiii MomofGok yaaa ondan alcam bende hepsiburadanın indirimi olur diye bekledim aksine zamlandı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Of of sinir oldum.
birboncukannesiiii Happyss canım 1000tl ortalama indirimle 900e düştü şimdi nasıl bilmiom. bizim kart çok oldğu için alamadık 1/2ay sonra alabilcez. :(